Tuesday, December 15, 2009

16 jam semua tamat

Tak sabar menanti detik
4 petang hari rabu
16.12.2009
Detik tamat SPM ku
Merdeka lah aku
Tamatlah perjuangan ku
Selamat tingal semua
Aku pasti akan mengingati
Didalam hati ku
Untuk selama-lamanya

Jemputlah ke rumah wordpress saya

8 comments:

Mybabah said...

Assalamualaikum. Dengan hormatnya saya menjemput anda bertandang ke blog saya dan blog isteri saya http://teacherrahila.blogspot.com kerana di sana mungkin ada mutiara yang anda cari selama ini. Sekian, terima kasih.

generasi clan said...

walaikumsalam.. insyallah sy akan hadir ke blog saudari

maiyah said...

ambooix4.. pas ni byk lagi nk wat, lagi betimbun buku2 nk baca pape pun mesti sayu nk tngglkn kekwn n guru2 kan

generasi clan said...

off coz lah...
xsangka sy tau rupe2nye sy dah besar panjang..

-aTie- said...

good luck ek...pape pun pilih jln yg betul tuk smbung blaja

-->>
haa tu la pasal..duk jaga sgt awek len, awek sndiri d abaikan...ish ish ish

www.khaizarien.com

♥chubbycekelat ♥ said...

da abeh pon ari nie weyh!
slmat medeka aq ucapkan!
hehehe xD

yuyuEyuliAnayusOf said...

wah!
tahniah2!!!!!:) hehe
yeay! spm da abesh..
merdeka la kamoo erk? :)
its mean, kamoo da melangkah ke alam dewasa.. hehe

generasi clan said...

atie>>> thanks atie... sy xde awek lah.. single xde rasa sakit2 ati tau..

chubby>>> belum merdeka lagi nnti bulan 3 dpt keputusan baru mederka

yuyu>>> thanks sy mmg dah dewasa tau tapi perangai je mcm dak2 hehehe.. siap leh jadi bapak org dah