Saturday, January 16, 2010

hati aku

Aku cintakan orang bernama S
tetapi hatinya bukan untuk aku
G pula mencintai aku
tetapi hati aku bukan untuknya

Dan kesilapan aku
Hingga menjerut hati aku
Memilih untuk bersama G
Pada masa yang sama
Aku masih tidak dapat melupakan S

Aku merasakan aku mempermainkan hati
G yang tulus mencintaiku
Apa yang harus aku lakukan
Tolong lah aku,bantulah aku
Bagi tau lah aku, apa yang harus aku lakukan

Kerana aku tidak mampu meningalkan S
Dan memberitahu perkara sebenar kepada G


3 comments:

Lia3003 said...

conflict cinta ye?

hans said...

haih
cinta 3 segi kah nih?

hans said...

eh,sorry kalau lari topik..
aku punya entry tersenarai antara 28 terbaik dekat blog www.denaihati.com

entry aku no 19 dan dia nak pilih 5 entry terbaik dari semua nih

so,aku mengharapkan jasa baik kamu semua untuk vote entry aku...

untuk makluman lebih lanjut sila click entry ini dan undilah entry no 19

suruh dan paksa member2 kamu vote entry no 19 juga tau

thanks